Հաշվետվություն 2019-2020

Հաշվետվություն 2019 

Սովորողի ուսումնական անհատական պլան

Իմ օրագիրը

Առարկաների հաշվետվությունները՝

Երգ

Մայրենի

Տեխնոլոգիա

Անգլերեն

Մաթեմատիկա

Ռուսերեն

Մարմնամարզություն

Բնագիտություն

Հայրենագիտություն

Ընտրություն (թատերական)

Ուսումնական նախագծեր՝

Կոմիտաս Վարդապետ #Հակաբացիլ

Фильмы, которые я смотрю

Գոգլի — մոգլի

Իմ առողջ ապրելակերպը (մթերքների իմ ցանկը՝ օգտակար և վտանգավոր)

Բնություն և դաշտային ծաղիկներ՝ նախագիծ Մարի՝ ես, և Մոնիկա Մարտիրոսյան

Մայիսի 28 (հաղթանակի տոն) Մարի Ս. և Մոնիկա Մ.

Պույ — պույ մկնիկ (տվերային թատրոն)

Երգ-երգոց (Կոմիտաս Վարդապետ)ներկայացնում են Մարի Սարգսյան & Մոնիկա Մարտիրոսյան

3 лучшых зоопарков мира от меня

Փոքր Մհեր Կոլաժ-թատրոն

Առավոտյան մարզանք 20.05.2020թ.

Տեսարան պատուհանից Մարի Համբարչյանի հետ

Երևանի և Իջևանի գարունը իմ պատուհանից

Տրամաբանական հարցեր տատիկիս հետ միասին

Թխում եմ Հաց#ANTICORONA

«Բլոգային մեդիա հմտություններ»

Վերտուալ գարուն

Հեքիաթներ կարդում եմ ես՝ Մարի Սարգսյանս:

Աուդիոհեքիաթ «Պոչատ աղվեսը»

Մայրը

<> Վահան Տերյան

БУРАТИНО

обо мне

Моя мама

моя библиотека

пасха — из детства мамы

Веселый Пасха

About me and my favorite things

English (Diallog with mother)30.04.2020

English homework 21.04.2020 (Dialog with mother 1.2.3)

Mrs. Brown

Dialog with my mother 3

Dialog with mother 2

Dialog 3 with my mother

Mrs. Brown

Կոմիտաս — Վախ Սոնա յար

Ախ գարուն է գարուն է

Թատրոն տանը Հովհաննես Թումանյան (3 արջը) հեքիաթը

Հ. Թումանյան (3 արջի հեքիաթը)

Թռչունների մասին (Փայտփորիկ) դաս 3 05.05.2020թ.

Տեսանյութ տնային պայմաններում իմ կողմից աճեցվող Ալոեի մասին

Սուրբ Զատիկ ճուտիկը

Հ.Թումանյան (Փոքրիկ ձկնորսը)

Ձյունանուշն ու Ալծաղիկը

ընտանեկան մարմնամարզություն

ընտանեկան մարմնամարզություն

Բնագիտություն՝ (փիփերթի և նրա օգտակարության մասին):

Տեսանյութ տնային պայմաններում իմ կողմից աճեցվող Ալոեի մասին

ԾԱՌԻ ՄԱՍԻՆ ՊԱՏՄՈՂ ԱՈՒԴԻՈ

Կիտրոնով բազմացում (ընթացք)

Ածիկացանի ընթացքը

Պետևանի հուշահամալիր-մահարձան

Պատրաստվում ենք զատկական ընտանեկան ծեսին

Պատրաստվում եմ սուրբ Զատիկին

Էսքիզ

Սասունցի Դավիթ՝ Փոքր Մհեր (3-4 ճյուղ) կոլաժ

Սասունցի Դավիթ՝Մհերի ամուսնությունն ու վերջաբանը

«Սասունցի Դավիթ» կոլաժ

Փոքր Մհեր մաս Ա (կարդում ենք ես ու մայրիկս)

Ժողովրդական արվեստի նմուշներ իմ տատիկի հետ՝ մետաղադրամների, թղթադրամների և հինավուրց պղնձե թասի մասին

Իմ նախահայրերը (հարցազրույց տատիկիս հետ)

Գուշակեք խնդրեմ

Հ. Թումանյան (Կախարդի քսակը) ընտանեկան նախագիծ

Առավոտյան մարզանք 04.05.2020 թ.

Մարմնամարզություն մայրիկիս հետ

Փոքր Մհեր մաս Ա (կարդում ենք ես ու մայրիկս)

«Բլոգային մեդիա հմտություններ»

Յավլինսկի՝ Շոկկոն լայնեզր գլխարկով + Չայկովսկի = Արվեստ

Ապրիլի 24 Եղեռն

Challenge

Թատրոն տանը (Անբան Հուռին) Հ. Թումանյան

Անբան Հուռի, Հովհաննես Թումանյան կարդում ենք ես և մայրիկս

Կոլաժ

Յավլինսկի՝ Շոկկոն լայնեզր գլխարկով + Չայկովսկի = Արվեստ

Ինձ հետաքրքրող թեմա <>

Մեր ընտանեկան ալբոմը

Անբան Հուռի, Հովհաննես Թումանյան կարդում ենք ես և մայրիկս

Գեղանկարիչ Ավետի Խաչատրյանից ոգեշնչված(պատրաստում եմ կոլաժ):

Առավոտյան մարզանք՝ երկուշաբթի, երեքշաբթի, չորեքշաբթի,հինգշաբթի,ուրբաթ

(Անխելք մարդը) կարդում ենք ես և մայրիկս

Անհաղթ Աքլորը

Հին ավանդույթների ժառանգություն

Մեր ընտանեկան ալբոմը

Սեբաստացի

(Մխիթար Սեբաստացի) դիմանկար ` նկարներ և վիդիոներ ընթացքից:

Իմ անհատական ցուցահանդեսը

Ասող — խոսող TV ՙ վարում եմ ես

#Մնա Տանը

Հովհաննես Թումանյան <>

Ղազարոս Աղայան Տորք — Անգեղ

Հորինված հեքիաթների շարքից 2 Corona-Վիշապն ու սրամիտ թզուկը

Оставьте комментарий